Friday, April 2, 2010

penah x korang terfikir

1. Sylvester Stallone
2. Arnold susah nak eja
3. Jet Li
4. Jason Statham - the transporter
5. Bruce Willis
6. Steve Austin - stone cold 3:16 WWE
7. Dolph Lundgren - universal soldier
8. Mickey Rourke - org dulu2 mesti kenal. film baru dia iron man2 n the wrestler
9. Randy Couture - former UFC heavyweight champion

sume ni blakon dalam satu filem "The Expendables".amek ko.puas ati aku.hahaha...aku jadi gile jap. bulan august ni kuar.nak tak nak kena tengok jugak.director dia Sly jugak.tgk trailer gle gempak.pompuan x suke la kot.may be aku terpengaruh tgk cast list dia kot.tp based on name2 kat atas ni mane ade diorang mengecewakan aku stakat ni.skang sume bergabung tenaga dalam satu muvi.pergh....tp aku yakin babak diorang mesti dapat sorang sket aje.argh...aku tak kesah.aku nak tgk jugak.


No comments:

Post a Comment