Tuesday, December 8, 2009

boss

ini ari gua panas sket tak tau apesal.td x pasal2 ade mamat pangkat bos aku la tetiba lak berdiri blakang aku.mane aku prasan.sib baik aku gugel mende2 ilmiah.aku cume prasan time dia masuk je. ntah bile lak dia menyelinap blakang aku pn aku tak pasti.dah la aku x tau pn yg level dia tu tinggi.salah dorg la jugak x pekenalkan aku ngan dia.cibai.aku baru 2 blan kat cni.mana aku kenal.berbalik kepada situasi.tetiba je aku dengar org tanya "What r u trying to do?".kemak ape tetiba sound aku camtu.xtau la niat dia nk tolong aku wat keja ke ape.salam ape pn x bagi.terkejut aku.dah la mata stim aje sbab da petang. lgpn gua bukan ade keja pun arini.sume da siap.aku pun jawab la "hibernate".pastu dia tanye lg soalan sama "What r u trying to do?".dia nk kantoi kan aku ke ape ni.aku tau la satu page je bukak hibernate.yg len tu sume bukak pasal bola.carik player menarik untuk aku beli dlm game football manager 2007 yg aku men ketika bosan."oo..nothing.just learning".pastu dia trus blah.kemak ape lu beb.aku trus ym member depan aku tanye sape mamat ni.bos ke?tup2 mber aku bgtau yg dia ni CTO aku (chif teknikal opiser ape ntah kalo x silap aku).patutla jalan stail pengawas skola.rambut sikat tepi stail minyak rambut wajib beli setiap bulan.dang.

No comments:

Post a Comment