Wednesday, June 24, 2009

hi...bole kenal?

arini aku lalui satu lg hari d mana aku tidak bersenam setelah pulang dari ofis.kulihat pertumbuhan bentuk badan agak maju.hahaha.aku rase ari demi ari aku semakin ok.jujur aku kata skang ni aku tak sure lg pasal career aku.xsure aku ni billable ke x?xsure bos aku suka aku ke x.xsure apa yg aku xsure.anyway idup mesti slamber.aku lakukan rutin harian aku cam biasa.aku da dolod byk gak muvi.tp xde masa nk tgk.myb weekend ni la kot aku akan nonton puas2.ade dekat 30 muvi kot aku x tgk lg.ntah2 da nk masuk 40.tu pn aku xsure.tp yg penting ujung minggu ni aku ade satu lg aktiviti yg agak menarik.menonton konsert siti norhaliza d istana budaya.aku akan pergi bersama teman kesayangn aku.aku rase last aku tgk siti live time tu aku skola menengah kot.time tu dia artis jemputan kat perodua.aku g ngan mak aku.ari kluarga perodua kalo x silap taun 99 kot.uish...kalo betul genap la spuloh taun.time tu siti pn belom ade gosip ngan datuk k lg.zaman budak2 lg la.aku ade gak snap gambo siti time tu.tp dari jauh la.sbab kat dpan suma mat2 rempit perodua da amek port.jujur kate yg kat dpan tu suma jantan la.yg awek n makcik kalo nk ke dpan kompem lemas.hahaha.aku lak time tu kemetot lg.katik.kalo g depan kompem x nmpk ape.tinggi pusat diorg je kot.kenangan2.ops.cukup smpi sini cita siti.

last weekend aritu aku g lata kinjang ngan member2.pergh.... macam2 kejadian.tp yg penting bes.meskipun agak penat gak la.tp x sepenat timeaku g muar dulu.g muar tu agak ganas gak la sebab balik ari.smpi umah kat2 pukul 3 kalo x sila aku time tu.tp g lata kinjang ni xpenat sgt sebab tido kat ipoh satu malam.ahad baru gerak blk kl.so ade mase utk tdo la.ok.da penat taip.calo.

No comments:

Post a Comment