Wednesday, June 3, 2009

hidup baru

arini aku dah delete sume entry yg x patut ade dlm blog ni.aku nak mulakan kembali blog aku ni dengan keceriaan.aku nak bagi diri aku happy kalo baca blog ni.huhu.

td aku diner kat pasar malam je ngan kekasih kesayangan aku.ktrg ngap bakso.ni la 1st time aku makan bakso.bole la.ala2 meat ball melayu.pastu aku g la beli air jagung ngan cendol kat kedai sederet ngan gerai bakso tu.xprasan lak kat kedai bakso tu sendri ade air sirap.free lak tu.x kesah la ngan air sirap free tu pn aku sebat.kenyang gile sebab pastu mkn mcm2.cakoi la, drumstick ketam la, itu la,ini la.tp yg aku pasti mlm ni nak ke xnak aku kena terjun pool gak.kena bakar lemak sket.bakar sket je dari keseluruhan yg banyak.

tp entah mengapa tiba2 mata aku telah menjadi 70% bukaannya.semakin lama semakin berat.kini hampir mencecah 30% dari bukaan normal.aku...aku menjadi semakin kabur.apani?arghh...aku terpaksa jugak.....ops...member aku nak mintak tlg...sambung jap lg.

ha..da bersambung da.dari aku nk g swimming,pastu aku ngantuk nak tidor akhirnya aku kuar jap anto member aku g amek moto dia repair kat bengkel.huh.unpredictable betul.sok aku ade presentation nak wat.actualy bukan presentation pn.tp lebey kepada conduct training.pasal tool yg aku wat utk team testing.pergh..bunyi cam gempak.snanye ade problem lg tu.huhu.nasib baik org israel tu x contact aku arini.aku pn malas nk ikutkan sgt kepala minah tu.

aku rasa cukup la corat coret aku utk arini.gile ah.da macam joyah sport aku ni.huh..ckup la.aku nak usha chanel sukan jap.nak tgk kalo2 ade Roland Garros.idup roger federer.
p/s: aku anti nadal.

No comments:

Post a Comment