Thursday, June 4, 2009

huh

aku baru pas abes swimming d kala malam.snanye gile ape swimming mlm2 ni.sejuk wo.tp penat gak r.aku x sure penat swimming ke atau air tu yg sejuk wat aku sesak napas sket.tp yg sure pas aku swimming tu.badan aku berpeluh sket.kurang stamina gle2 nye.swimming nye bape round aje.tp penat cam nak pengsan.perut x surut2 gak.huhu.

siang td aku wat presentation@training utk engineer2 baru n engineer lama sket.pergh...bunyi cam berpengalaman je nak ajar org.padahal aku baru bape bulan join team ni.berterabur gile aku nye training td.nasib baik ade sorg team lead ni tlg explainkn kat anak buah dia apa yg aku ajor.huhu.aku rase dlm 7, 8 org yg attend training tu ade 2 org je kot yg paham apa benda yg aku ckp.yg len sume nganga aje.hehe.tp xpe abaikan.sok aku ade keja len nk kena wat.investigate masalah minah dari israel tu.aku actually xtau camne nak solve dia nye problem.argh...mls aku nk pk pasal keja lg.dok umah sudah.

aku tgh tunggu bile nk siap aku nye game ni.da 2,3 ari aku dolod.x siap2.tp mengikut anggaran VUZE ni, da 97.1%.tinggal 2jam lebey je lg.huhu.xsabo nk install.game lame aku da uninstall da.so wat masa skang ni layan spider solitaire je.menguji minda tu beb.try2.g try cepat.

ujung minggu ni lak ade byk kenduri kawen.xtau mana satu nk g.tp sku rase aku g raub je la kot.dekat sket.2jam je dr kl.ok la utk arini.grak dulu.assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment